Silkeborg Lærerforening Samarbejdspartnere

Silkeborg Kommune

Silkeborg Kommune er i mange sammenhænge en samarbejdspartner for Silkeborg Lærerforening.

Silkeborg Lærerforening samarbejder med Silkeborg Kommune i de forskellige led i MED-systemet.

Indholdet af arbejdet i MED-systemet arbejds-, personale-, samarbejds- og arbejdsmiljøforhold.

MED-Systemet:

I Silkeborg Kommune består MED-systemet af tre led.

Hoved-MED - Hvor Silkeborg Lærerforening er repræsenteret af lærernes fælles tillidsrepræsentant - Formand Trine Falck Steen.

Afdelings-MED-Skole - Her er Silkeborg Lærerforenings formand næstformand i form af fælles tillidsrepræsentant Trine Falck Steen. Desuden deltager arbejdsmiljørepræsentant Mai-Britt Holmegaard Bak samt tillidsrepræsentanterne Thomas Lund Jørgensen, Jan Axelsen, Jeppe Frost Jepsen samt Allan Poulsen.

Lokal-MED - Det lokale MED-Udvalg på den enkelte skole, hvor den lokale tillidsrepræsentant sammen med andre lærerrepræsentanter og arbejdsmiljørepræsentanten samarbejder om retningslinjer for lærerarbejdet med den lokale skoleleder.

Den lokale MED-aftale kan findes i sideboksen.

MED-systemet