Lærertræf

Kom til Lærertræf den 16. november 2017 i Odense Congres Center. Denne gang er temaet: Undervisning af alle elever. Der er stadig ledige pladser - og tilmeldingsfristen er forlænget til den 15. september.

Program

Programmet består af fælles oplæg og en lang række workshops, hvor du frit kan vælge de emner, der optager dig.

De fælles oplæg står professor Dorte Marie Søndergaard, Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse, og fremtidsforsker Anne Skare Nielsen, Future Navigators, for, når de gør os klogere på hhv. klasseledelse og fremtidens folkeskole.

I løbet af dagen vil der være to bånd med workshops, og du har derfor mulighed for at deltage i to forskellige workshops i løbet af. Til at stå for de forskellige workshops har vi inviteret en række eksperter, der hver især sætter fokus på et emne under det overordnende tema. Der vil være emner som co-teaching, inklusion, tosprogsundervisning, klasserumsledelse, spilbaseret undervisning, køn i pædagogisk praksis og meget mere.

Tilmelding og pris

Der er tilmeldingsfrist den 14. august. Tilmeldingen er bindende.

Prisen er 400 kr. for medlemmer af Danmarks Lærerlærerforening. For ikke-medlemmer er prisen 1400 kr.

Lærertræffet har plads til 1000 deltagere.

Ved tilmeldingen skal du oplyse, hvilke workshops, du ønsker at deltage i. Vi beder dig ønske flere workshops i prioriteret rækkefølge.

Se sideboksen for yderligere information.