Medlemsmøde om periodeforhandlingerne

Formand Anders Bondo Christensen inviterer medlemmerne af Danmarks Lærerforening til en række møder, hvor han sammen med DLF’s forretningsudvalg vil fortælle om de hovedspor, der tegner sig frem mod periodeforhandlingerne.
83603724 1483137621839031 8468748855632986112 N

I den kommende tid rykker vi i Danmarks Lærerforening endnu tættere sammen. Alle led i foreningen inddrages, og vi taler sammen på tværs af kredse, tillidsrepræsentanter og medlemmer – alt sammen for at sikre, at vi når hele vejen rundt, inden vi sætter os til forhandlingsbordet. Det handler om forholdene i folkeskolen, og hvilke væsentlige udfordringer og potentielle løsninger der er. Derfor har vi også brug for dine medlemmer. Videresend gerne dette til dine kollegaer.

Møderne afholdes:

Dato

18. februar 2020

Kl. 15.00 – 17.00

Storebælt Sinatur Hotel & konference

19. februar 2020

Kl. 16.00 – 18.00

Frederiksdal Sinatur Hotel & Konference

24. februar 2020

Kl. 16.30 – 18.30

Scandic Aarhus City

28. februar 2020

Kl. 14.00 – 16.00

Scandic Glostrup

6. marts 2020

Kl. 16.00 – 18.00

Scandic Aalborg Øst

Der vil til alle møderne være et let traktement.

Tilmeldingen kan foretages via oversigten her. Tilmelding er efter først til mølle-princippet.

Tilmeldingsfristen er onsdag 5. februar 2020.

Ring med spørgsmål
Medlemmer af foreningens forretningsudvalg sidder desuden klar ved telefonerne for at svare på spørgsmål om periodeforhandlingerne torsdag 20. februar kl. 16-17 og tirsdag 10. marts kl. 15-16. DLF’s medlemmer kan ringe på 3369 6293 eller 3369 6395 og tale med formand for overenskomstudvalget Gordon Ørskov Madsen eller formand for arbejdsmiljø- og organisationsudvalget Thomas Andreasen.