Medlemsmøde om periodeforhandlingerne

83603724 1483137621839031 8468748855632986112 N
Formand Anders Bondo Christensen inviterer medlemmerne af Danmarks Lærerforening til en række møder, hvor han sammen med DLF’s forretningsudvalg vil fortælle om de hovedspor, der tegner sig frem mod periodeforhandlingerne.

I den kommende tid rykker vi i Danmarks Lærerforening endnu tættere sammen. Alle led i foreningen inddrages, og vi taler sammen på tværs af kredse, tillidsrepræsentanter og medlemmer – alt sammen for at sikre, at vi når hele vejen rundt, inden vi sætter os til forhandlingsbordet. Det handler om forholdene i folkeskolen, og hvilke væsentlige udfordringer og potentielle løsninger der er. Derfor har vi også brug for dine medlemmer. Videresend gerne dette til dine kollegaer.

Møderne afholdes:

Dato

18. februar 2020

Kl. 15.00 – 17.00

Storebælt Sinatur Hotel & konference

19. februar 2020

Kl. 16.00 – 18.00

Frederiksdal Sinatur Hotel & Konference

24. februar 2020

Kl. 16.30 – 18.30

Scandic Aarhus City

28. februar 2020

Kl. 14.00 – 16.00

Scandic Glostrup

6. marts 2020

Kl. 16.00 – 18.00

Scandic Aalborg Øst

Der vil til alle møderne være et let traktement.

Tilmeldingen kan foretages via oversigten her. Tilmelding er efter først til mølle-princippet.

Tilmeldingsfristen er onsdag 5. februar 2020.

Ring med spørgsmål
Medlemmer af foreningens forretningsudvalg sidder desuden klar ved telefonerne for at svare på spørgsmål om periodeforhandlingerne torsdag 20. februar kl. 16-17 og tirsdag 10. marts kl. 15-16. DLF’s medlemmer kan ringe på 3369 6293 eller 3369 6395 og tale med formand for overenskomstudvalget Gordon Ørskov Madsen eller formand for arbejdsmiljø- og organisationsudvalget Thomas Andreasen.