Kampagne "Er du OK?"

Er Du Ok
Danmarks Lærerforening er medlem af FTF og dermed også med i LO/FTF's flerårige kampagneindsats ’Er du OK?’

Årligt løntjek

Som en del af ’Er du OK?’-kampagnen sætter Danmarks Lærerforening og de andre fagforeninger i LO og FTF hvert efterår fokus på løntjek. I den forbindelse kan du få tjekket din lønseddel og finde ud af, om du får den løn, du har krav på.

I Silkeborg laver vi ”Løntjek” ved stikprøvekontrol. Vi har bedt tillidsrepræsentanterne om at aflevere 5 kollegaers lønsedler og opgaveoversigter, som vi tjekker igennem.

I samme ombæring ser vi på, om opgaveoversigterne hænger sammen med lønsedlerne.

Hvis du ikke er en af de 5, der allerede har afleveret din lønseddel og opgaveoversigt, men gerne vil have det tjekket, er du meget velkommen til at sende det til: trst@dlf.org

Læs mere her: Kampagne "Er du OK?"