Ny Kredshjemmside

Velkommen til vores nye hjemmeside. Silkeborg Lærerforening lancerer i dag kredsens nye hjemmeside. Silkeborg Lærerforening har igennem flere år haft sin egen særlige hjemmeside, men fornyer nu sin hjemmeside, så den i højere grad får samme standard som resten af Danmarks Lærerforening.

Silkeborg Lærerforening langcerer i dag kredsens nye hjemmeside. Silkeborg Lærerforening har igennem flere år haft sin egen særlige hjemmeside, men fornyr nu sin hjemmeside, så den i højere grad får samme standard som resten af Danmarks Lærerforening.

Dette gør vi for i højere grad at kunne give vores medlemmer en bedre service, sådan at de i højere grad kan finde relevante oplysninger om deres fag og arbejde.

Hjemmesiden vil desuden give et billede af, hvad Silkeborg Lærerforening foretager sig, hvad arbejder vi med, hvad fokuserer vi på og hvad kan medlemmerne derfor med rette henvende sig til kredsen om.