MEDLEM Kurser og aktiviteter

Åbent medlemskursus

Åbent medlemskursus er et tilbud til medlemmerne af Silkeborg Lærerforening med det formål at styrke medlemmernes kendskab til Silkeborg Lærerforening samt at styrke sammenholdet blandt medlemmerne af foreningen.
IMG 6559 1

I år afholdes Åbent medlemskursus den 27. - 28. oktober.

Kurset arrangeres i samarbejde med Herningegnens Lærerforening. Formålet med kurset er at styrke medlemmernes kendskab til Danmarks Lærerforening og kendskabet til den lokale kreds samt at styrke sammenholdet blandt medlemmer.

Kurset kan derfor indeholde oplæg fra såvel lokalkredsen som hovedforeningen. De sidste år har det ikke været svært for Silkeborg Lærerforening at få engageret medlemmer fra Silkeborg i den aktuelle debat i lærerforeningen. Programmets indhold har givet sig selv i og med, at vi alle har været optaget af det samme indhold.

I 2016 havde vi inviteret Tine Marie, som lavde et stand up show: "En større ja - hat, tak". Det var meget vedkommende og genkendeligt - og sjovt.

Se programmet for dette års medlemskursus i sideboksen.

Åbent medlemskursus 2017